Dobbeltside i e-magasin

Skab brand awareness om din virksomhed og fortæl jeres historie enten før, under og efter verdensudstillingen i e-magasinet ”Danmarksmagasinet”.

 

  • Dobbeltsidet (2x A4) advertorial med mulighed for links, video m.v.
  • Fortæl jeres historie, som I gerne vil vinkle den, og promover jeres virksomhed/produkt til et stort internationalt publikum.
  • Magasinet promoveres online og onsite overfor gæster.
  • Magasinet vil indeholde spændende fortællinger om Danmark som nation – herunder turistmål, historie og fremtid.
  • Magasinet bliver udgivet på engelsk, men det er målsætningen at udgive det på flere hovedsprog (tilkøbsmulighed).

 

Jeres virksomhed bliver omtalt på en dobbeltsidet advertorial i Danish Business Pavilions e-magasin “Danmarksmagasinet”.
Vi opsætter i samarbejde med jer en artikel, som har til formål at præsentere jeres virksomhed eller produkt(er) efter jeres ønske.

Magasinet kommer i fire oplæg, ét før verdensudstillingen begynder, to under selve verdensudstillingen og ét magasin efter afslutningen på verdensudstillingen.
Det afsluttende magasin berører tiden under verdensudstillingen med en særlig tak til de deltagende virksomheder og frivillige på den danske pavillon.

En af grundtankerne omkring Danish Business Pavilion er en bæredygtig pavillon, derfor vil magasinet kun være tilgængeligt i digital form. Magasinet promoveres og distribueres heftigt via vores mange online kanaler og øvrige kontaktflader. I tillæg er magasinet naturligvis tilgængeligt via de interaktive skærme på pavillonen, hvor besøgende har mulighed for at læse sig igennem det spændende materiale.

Den grafiske opsætning er inkluderet i prisen. Kunden leverer tekst og billeder, efter aftale med redaktionen. Se FAQ for specifikation.

 

Pris: kr. 17.995

Prisen excl. moms.

Gå ikke glip af noget

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, hold dig opdateret om nyheder og følg udviklingen.