Ugens spot online

Expo 2020’s publikumsportal åbner den 1. januar 2021 og er i drift til den 31. marts 2022. Som ugens online spot er dit brand garanteret en central placering i 56 dage.

 

  • Danish Business Pavilion online portal åbner 12 måneder før Expos officielle åbning.
  • Portalen er åben i 24 måneder for online besøgende.
  • Portalen indeholder en præsentation af din virksomhed på dansk og engelsk.
  • Portalen er samtidig en unik webshop kun for danske produkter.
  • Portalen og Danish Business Pavilion stiller garanti overfor kundernes køb.
  • Portalen byder velkommen til 192 nationer på deres eget sprog.

 

Denne ydelse garanterer, at dit brand bliver en del af det store online maskineri, der promoverer danske værdier, dansk kultur og ikke mindst det danske erhvervsliv til verdensudstillingen i Dubai overfor hele verden.
Danish Business Pavilion åbner online den 1. januar 2021 og fortsætter i hele 2021/22, i alt 12 måneder før, seks måneder under og ni måneder efter historiens største verdensudstilling.
Denne eksponering indebærer en promoveret artikel, i aftalt format i samarbejde med ExpoMatch. Ligeledes oprettes der en Ugens Spot portal på Expo2020.dk, hvor I sammen med et fåtal andre virksomheder, har egen præsentationsside til fortælling om jeres virksomhed og produkt, både til et nationalt og internationalt publikum. Artiklen og dit logo tildeles et direkte link til jeres hjemmeside, eller andet ønsket site.

Artiklen leveres af kunden og skal opfylde retningslinjer for standardisering. Dato for eksponering vælges i samarbejde med ExpoMatch.

 

Pris: kr. 39.995

Prisen excl. moms.

Gå ikke glip af noget

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, hold dig opdateret om nyheder og følg udviklingen.